Zzp’er via ZOSplus | Verzorgende-IG

”Ik ben gestart als zzp’er omdat mijn rooster niet aansloot bij mijn wens. Ik pas namelijk meerdere dagen op mijn kleinkinderen. Als zzp’er beginnen was een hele stap, maar omdat ik mijn werk zo leuk vind heb ik toch de stap genomen.

Ik heb voor ZOS+ gekozen omdat zij bij mij in buurt zaten, namelijk in de Drechtsteden. Na het fijne en leuke gesprek met de werving en selectie heb ik voor hen gekozen.

In dit gesprek heb ik aangegeven dat ik graag voor langere periodes bij een opdrachtgever wilde werken. Ik werd hierna al snel gebeld dat ze een opdracht gevonden hadden, en of ik het leuk zou vinden om op gesprek te komen. Na dat gesprek heb ik 2 meeloopdagen met de leidinggevende geregeld en de rest ging vanzelf. ZOS+ heeft daarna gezorgd voor de administratieve afhandelingen.

Omdat ik als zzp’er op meerdere plekken kom zie ik een hoop verschillende gezichten maar zie ik ook veel bekende gezichten van collega zzp’ers. De leuke gesprekken en ervaringen die we onderling uitwisselen over werkplekken waardeer ik heel erg. Het is fijn om met hen wisselen van gedachten en informatie over verschillende zaken. Zo ben ik ook bij een leuke opdrachtgever terechtgekomen waar ik nog regelmatig voor werk.”

Linda

Ook klaar voor een samenwerking op niveau?

Meld je aan als zorgverlener via ZOSplus en ontdek de voordelen!