Maak kennis met ons team!

ZOS+ is gevestigd in Papendrecht en bestaat uit een klein en gedreven team. Wij stellen ons graag even voor!

marianne

Marianne Veth

Oprichter en directeur

Mijn naam is Marianne Veth, 57 jaar en sinds mijn 34e zelfstandig ondernemer. 

Ondernemerschap zit in mijn bloed, het is me met de paplepel ingegoten. Voordat ik mijn bedrijf ging opstarten werkte ik als directeur op een kinderdagverblijf en daarvoor heb ik een aantal jaren als groepsleidster in een kindertehuis gewerkt.  

Ik ben begonnen met een eigen kinderdagverblijf in 1999 en al snel groeide dit uit tot een flinke organisatie met vijf vestigingen. In 2014 heb ik een switch gemaakt naar de zorg nadat ik de kinderdagverblijven had verkocht. Ik ben toen begonnen met een netwerk voor zzp’ers in de zorg met de naam Zorg Met Elkaar. Vanuit dit netwerk is het initiatief ZOSz ontstaan. ZOSz en Zorg Met Elkaar zijn samen ZOS+  geworden sinds 1 januari 2022.  

Mijn rol bij ZOS+ is ervoor te zorgen dat we met elkaar succesvol blijven, dat we de juiste stappen maken en koers houden. Soms krijg je me aan de telefoon maar meestal ben ik op de achtergrond aanwezig. Om toch in contact te blijven met de zzp’ers vind ik het leuk om oa bij de inloopkoffie’s aanwezig te zijn.  

Mijn motto is “om succesvol te zijn moet je je omgeven door mensen die je inspireren”.  

Dat geldt niet alleen voor mij, maar voor alle ondernemers / zzp’ers. 

Myrna

Myrna Houtman

Organisatie en Beleid

Sinds 2015 ben ik werkzaam bij Zorg met Elkaar. Ik ben gestart met administratieve en adviserende werkzaamheden op het gebied van PGB’s. Daarnaast ondersteunde ik pgb-houders bij hun administratieve verplichtingen.

Toen ZOSz startte in 2018, hield me aanvankelijk bezig met uiteenlopende administratieve werkzaamheden. Deze werkzaamheden zijn veranderd naarmate het bedrijf groeide. Nu houd ik me vooral bezig met financiën en leidinggevende en interne taken.

We hebben een fijn team bij ZOS+ wat elkaar aanvult en het beste in elkaar naar boven haalt. We werken hard aan onze doelen en proosten daarnaast regelmatig graag op onze successen.

Francis

Francis Leeuwesteijn

Organisatie en Beleid

Samen met Myrna ben ik vanaf het begin betrokken bij het bedrijf. We zijn vanuit Zorg Met Elkaar met een groepje van 15 zzp’ers begonnen, en het is heel tof om te zien hoe we zijn gegroeid tot waar we nu staan. Omdat we vanaf het begin alles zelf hebben gedaan, heb ik veel verschillende taken en functies gehad. Uiteindelijk heb ik de perfecte balans kunnen vinden tussen finance aan de ene kant, en marketing aan de andere kant. Zo kan ik mijn creatieve ideeën afwisselen met de vaste routine van het boekhouden.

Ik zou ons team omschrijven als dynamisch en flexibel. We zijn niet bang voor een uitdaging!

Chantalle

Chantalle Kraaijeveld

Accountmanager zorginstellingen

Sinds begin 2022 ben ik werkzaam bij ZOS+. Eerst begonnen op de planning en bemiddeling, maar al snel wilde ik meer. En dat is fijn aan een klein bedrijf, dat je alle mogelijkheden hebt. Al snel werd ik het eerste aanspreekpunt van de zorginstellingen. Ik vind het leuk om goed contact te onderhouden: van de planner tot iemand bij P&O of locatiemanager. Goed luisteren wat er nodig is, zo dat we met zijn allen de kwaliteit in de zorg hoog kunnen houden.

Wat fijn is aan ZOS+? Keihard samen werken én keihard samen lachen. Plezier in je werk is het allerbelangrijkste, niet alleen als zzp’er maar ook hier op kantoor: dat is dus echt iets waar wij voor staan.

Tarona

Tarona Cameron

Werving & Selectie

Sinds September 2022 ben ik ook onderdeel van het ZOS+ team. Ik ben aangesteld om te bemiddelen waar nodig tussen de zorginstelling, zzp’ers en ZOS+.  Voorheen was ik werkzaam in de financiële richting maar na het ”covid” tijdperk was ik toe aan een nieuwe uitdaging en weer lekker op kantoor werken: vooral in contact zijn met mensen.  Voor onze zzp’ers ben ik voornamelijk het eerste aanspreekpunt bij plannen, ziekte, conflicten of gewoon om een leuk praatje te maken.  Bij ZOS+ kennen we geen problemen, alleen uitdagingen en dat is ook mijn motto!

Tamar

Tamar Quiroga

Werving & Selectie

Sinds mei 2023 ben ik onderdeel van het ZOS+ team, op de afdeling Werving & Selectie. Ik heb zelf ook ervaring als zzp’er in de zorg, en toen de vacature in het netwerk voorbij kwam heb ik mijn kans gegrepen. Ik vind het heel leuk om aan de andere kant te staan en de gesprekken met nieuwe zzp’ers te voeren. Het is voor mij een leuke uitdaging, ik heb veel verantwoordelijkheid in het proces.

Het fijne aan ZOS+ vind ik het kleine team waar je je snel thuis voelt. Je staat er nooit alleen voor, het is echt een team die alle uitdagingen samen aan gaat! We werken hard, maar kunnen daarnaast ook veel samen lachen.

Loïs

Loïs Salentijn

Planning

Sinds januari 2024 ben ik onderdeel van het ZOS+ team. Hier ben ik verantwoordelijk voor de planning van de zzp’ers en de zorginstellingen. Geen dag is hetzelfde op deze afdeling, snel kunnen schakelen is een must! De vaste planningswerkzaamheden gaan dagelijks gepaard met ad hoc uitdagingen. Dit maakt de functie uitdagend en afwisselend.

Ik heb het team al snel leren kennen als ambitieus, hardwerkend en innovatief. We slaan graag onze handen ineen om onze dienstverlening voor zowel zzp’ers als de zorginstellingen te optimaliseren!

Pauline

Pauline Biard

Managementassistente

Ik ben werkzaam bij ZOS+ sinds juni 2024. Na 12 jaar in de zorg aan de andere kant te hebben gestaan, was ik weer toe aan een kantoorfunctie in administratieve sferen. Het is een drukke functie als Management Assistente; je bent een duizendpoot en moet snel kunnen schakelen. De nadruk ligt bij financiële werkzaamheden zodat onze zzp-ers op tijd betaald krijgen.

Het was een warm bad om binnen te komen hier. Ik heb al veel geleerd in korte tijd, het is hard werken maar zeker ook gezellig met de collega’s wat de werksfeer ten goede komt.

 

Laura

Laura van Vianen

Planning

Laura is aan het typen…

Kaoutar

Kaoutar Bourik

Planning

Kaoutar is aan het typen…