Facturatie en uitbetaling bij ZOS+

Is deze procedure voor jou nog niet helemaal duidelijk? In de instructie hieronder nemen we alle stappen nogmaals rustig door, en kun je het schema met de data uitbetalingen 2023 downloaden.

Uren registreren uit de agenda

Wanneer je bent ingelogd op de app of via mijn.zosplus.nl, zie je op het dashboard direct het overzicht van je gewerkte uren. Als er uren zijn die je kunt declareren, zie je deze staan bij “uren registreren uit agenda”.

Controleer de volgende gegevens:

  • Datum
  • Starttijd en eindtijd
  • Pauze
  • Niveau

Is alles correct en compleet? Dan kun je de uren direct goedkeuren door op de linker knop te klikken!

Uren bewerken

Moeten er gegevens worden toegevoegd of gewijzigd? Dan klik je op de rechterknop “bewerken”. Let erop dat bij “uursoort” het juiste niveau is aangegeven. Dit is het niveau van de dienst die je hebt gewerkt.

Je kunt hier ook aangeven als je de dienst niet gewerkt hebt. Dit doe je bij “Deze dienst niet boeken”.

Is alles correct en compleet? Dan kun je de dienst registreren door op “klaar” te klikken.

Overzicht geregistreerde uren

Het overzicht van de uren die je geregistreerd hebt vindt je onderaan de pagina. De uren die je zojuist hebt geregistreerd hebben de status “ingevoerd”. Je kunt deze nu nog bewerken.

Facturatie en uitbetaling

Deze geregistreerde diensten worden naar de opdrachtgever gestuurd ter goedkeuring, en daarna wekelijks gefactureerd. Iedere donderdag draaien wij de facturen van alle goedgekeurde uren.

Je zult de status van jouw geregistreerde uren zien veranderen. Als de facturen zijn gemaakt, verdwijnen de uren uit dit overzicht en kun je deze bij jouw facturen terugvinden.

Uitbetaling vindt standaard plaats 3 weken na factuurdatum. Hieronder kun je het overzicht downloaden van de betaaldata 2023.